2013年1月31日星期四

Halo 光芒

最近突然喜欢听回旧歌

尤其是这一首
喜欢的
不只是因为这首歌的节奏感强 
歌词里 还透漏着歌唱者的坚定

我喜欢光
很喜欢, 
相机里都有很多天空的照片
尤其是有光线的 

光线
只有在太阳被层层的乌云挡着
才会形成

我觉得
光线很勇敢,它透过层层障碍
散发出它的光芒
喜欢它的理由
是因为它对我而言
是希望
是光芒

往好的方面想
看待事情的角度
也会变得完全不一样 <3 p="">


其实
只要在平时生活里
多认真一点
多宽容一点
多珍惜一点
我也能拥有小说故事里的幸福情节呢^^
(虽然那是自己给自己的>.<)
但   我也幸福=)




Beyonce - Halo / 碧昂絲  

Remember those walls I built                     還記得我築起的那些高墻
Well baby they're tumbling down              寶貝,它們已然倒塌
And they didn't even put up a fight           它們甚至沒進行一絲反抗
They didn't even make a sound                它們甚至沒發出任何聲響
I found a way to let you in                       我讓你進入了我的世界
But I never really had a doubt                 但我從未有過一絲懷疑
Standing in the light of your halo             站在你的光環之下
I got my angel now                                 我找到了我的天使
It's like I've been awakened                   就好像被你喚醒一樣
Every rule I had you breakin                   你打破了我的每一個束縛
It's the risk that I'm takin                       我正冒著極大的風險
I ain't never gonna shut you out           我永遠都不會拒你于門外

(repeat)

Everywhere I'm looking now                  我眼前每一個所見之處
I'm surrounded by your embrace           都被你的雙臂緊緊圍繞
Baby I can see your halo                       寶貝我能看得見你的光環
You know you're my saving grace         知道嗎,你就是我的守護天使
You're everything I need and more       你是我所需的一切,甚至更多
It's written all over your face                這全都寫在了你的臉上
Baby I can feel your halo                      寶貝我能感覺到你的光環
Pray it won't fade away                       祈禱它永遠也不會消逝

I can feel your halo (halo) halo            我能感覺到你的光環(光環)光環
I can see your halo (halo) halo            我能看得見你的光環(光環)光環
I can feel your halo (halo) halo            我能感覺到你的光環(光環)光環
I can see your halo (halo) halo            我能看得見你的光環(光環)光環

Hit me like a ray of sun                        你就像陽光一樣照耀著我
Burning through my darkest night       點燃我最黑暗的夜晚
You're the only one that I want           你是我唯一想要的
Think I'm addicted to your light           我想我沉溺在你的光芒
I swore I'd never fall again                 我曾發誓永遠不會再愛
But this don't even feel like falling      但現在的感覺已超越了愛情
Gravity can't forget                             別忘了地球還有引力
To pull me to the ground again          請讓我再次回歸現實
Feels like I've been awakened          就好像被你喚醒一樣
Every rule I had you breakin'             你打破了我的每一個束縛
The risk that I'm takin'                       我正冒著極大的風險
I'm never gonna shut you out           我永遠都不會拒你于門外

没有评论:

发表评论